SEDMIČKY NA OČÍCH

15.06.2019 05:32

SEDMIČKY NA OČÍCH

Dívám se na seriál Doktor z hor, nové příběhy, spolu s Rexem, jediné pořady, na které se dívám....
už jsem ho nechtěla vidět, protože jsem viděla všechny díly- stáhla jsem si všechny dostupné serie, až po možný konec grubrova statku, kdy znovu odchází ze statku dcera dávného protivníka Grubrových.......další díly už nejsou přeložené

proč to píšu?
psala jsem dnes- opravdu dnes to pojednání o sedmičkách, Hodně jsem si o nich přečetla, hodně lidí jsem v posledních dvou letech s těmito čísly potkala.....a říkám si, ten, kdo psal tento příběh, prakticky psal o sedmičce.....
doktor Martin je opravdu určitě sedmičkový představitel.....v tom seriálu je tolik bolesti člověka, tolik síly a tolik empatie, ....když se nad tím zamyslíte, vidíte, jak Martin obětuje svůj život a své štěstí za štěstí, zdraví a život druhých, a především své vlastní rodiny...Kolik unese neštěstí a stále ho všichni obviňují ze svých chyb, on je viník, i když jiní něco způsobí, například i jeho matka, jeho bratr...a on znovu jde a udělá vše, co se dá, aby udělal pro všechny to nejlepší, splnil jim jejich sny, ukonejšil dceru a dal jí oporu.

dívala jsem se na ten seriál celý víkend - v tv nic, co by mne zaujalo nebo jsem chronicky neznala....a tak jel seriál, háček, jehlice a kýbl čaje.......když tento seriál skončil, měla jsem pocit, že jsem v moci temné energie, jako by mě pohltila.....už se na ten seriál nedokážu dívat konzumním způsobem, necítit a nevidět......člověk, který to psal, vložit do toho díla tolik magie, že to vnímavý člověk, musí cítit....

Je několik seriálů, na které se nemohu dívat konzumním způsobem, stejně jako mě doslova štve Ranč u zelené sedmy, který mám ráda, ale tam je také sedmičkový představitel- opačný, než doktor Martin....matka rodiny - umanutá, dětinská, tvrdohlavá, vnucující všem své představy, přání, ...všichni kolem ní poskakují, plní , co si usmyslí...nelíbí se mi ani její upřednostňování zvířat před dětmi...její nezodpovědnost...hloupá naivita /těšení se na dovolenou atd/......láska ke zvířatům je sice krásná věc, ale mít statek plný zvířat, které nemohu uživit a děti nemají co do úst- to je fakt k zamyšlení....
co mne úžasně baví, je babička- její replliky jsou překrásné, skvělé a cílené....je vynikající psycholog, štoura a skvělý člověk. její humor a optimismus je něco neskutečného.