CHCETE VĚDĚT, JAKÝ MÁTE DEN? TAK POČÍTEJTE SE MNOU

11.09.2015 22:47

CHCETE VĚDĚT, JAKÝ MÁTE DEN? 
TAK POČÍTEJTE SE MNOU

vezmeme si datum mého narození, to je nejjistější - 18/8/1966
máme 11/9/2015

a začneme s analýzou

1 - rok 2015 je rok odpovědnosti a spravedlnosti
2. životní číslo dne - 1+1+9+2+0+1+5 - 19 - 10 - 1
životka dne je tedy 19/10/1 - den individuality, hledání pravdy, chápání běhu života /10 vyjadřuje nejlépe tarotové Kolo osudu- točí se dokola, jednou jsme nahoře, jednou dole/ a následně opět individualita, vpřed, inteligence, síla
2. mé vibrační číslo roku - je 7 - protože - 1+8+8+2+0+1+5 je 25 - 7
je to pro mne tedy rok citů, vcítění se do jiných, intuice, pojetí vlastní zodpovědnosti a především pokorná sedmička - léčení, karma pokory a přijímání osudu, spiritualita, naučení se pojetí času
3. můj měsíc
číslo roku 7, máme září- měsíc devátý - 9
7+9 - 16 /7
tedy měsíc, kdy je třeba jít vpřed, nebát se, věřit si, měsíc lásky, péče o rodinu a také rozhodnutí a to vše zastřešené onou pokornou devítkou
4 - můj den - je 11. září 
tedy 1+1+7 /číslo měsíce/ - a máme 9 - můj den je tedy den hledání pravdy, spitiruality, dobrodružství, cest a zakončování započatých věcí
5 . číslo dne a tarot
životní číslo dne je 1, moje je 3
sečteme 1+3 - je 4 - zodpovědnost, realismus- vysvětlení těchto počtů plus legenda ke dnům je na janyfany - https://janyfany.webnode.cz/news/cislo-dne-a-tarot/
6 - vezmu karty a zamíchám, různě, jak chci a zvrchu balíčku odpočítám čtvrtou kartu - to je v mém pojetí karta, která patří k dnešnímu dni - u mne je to nyní královna mečů - krásná, rozumná, bezcitná a chytrá
7. karta dne - vezmu si na to velkou arkánu, aby to pro vás bylo jednodušší- a ejhle- je to ďábel- číslo 16 - je třeba být opartná a rozvažovat a protože je to dvojciferné číslo a protože numerologie a tarot jsou provázané, dělá se takové kouzlo ve výkladech, kdy se sčítají čísla karet a používá se synzifikátor- karta podle výsledku, pak mi vychází 7 - vůz, a to je pohyb dopředu a jsme zase u původní jedničky

CO VY NA TO?????

asi bych pro ty, co nemají tarot, měla udělat soupis aspon velké arkány- těch základních 22 karet, že? jinak není třeba kupovat hned karty, můžete si je namalovat, nebo jen nastříhat kartičky a očíslovat 0 až 21 - nula je blázen- začátek životní cesty