AFIRMACE NA TAROT - VELKOU ARKÁNU

01.10.2015 01:18


Afirmace:

22 - Blázen –

Afirmace:

 Řídím se svými vnitřními impulsy, cítím se lehce a volně a odvážím se skoku do nového.
• Jsem zářivou bytostí jedinečnou ve svém projevu.
• Jsem otevřený a bdělý.

1 - Mág -
Afirmace:

• Jsem plný síly a tvořivosti, tvořím, buduji a jdu za svými cíli.
• Umím efektivně komunikovat.
• Mám kouzlo osobnosti a mohu být prospěšný druhým lidem.

2 - Papežka - .
Afirmace:

• Cítím, že mě nesou kosmické síly, otevírám se vnitřní moudrosti a jsem důvěřivý, oddaný a vnímavý.
• Jsem vnímavou a intuitivní bytostí.
• Plně si důvěřuji.
• Jsem citlivá bytost, mám pochopení pro druhé a pomáhám jim.
• Umím naslouchat, jsem ochoten přijímat

3 - Císařovna - Afirmace:

• Pokorně dávám a pokorně přijímám.
• Cítím se dobře na vedoucích pozicích, kde mohu využít svých myšlenek i citů, jež jsou v rovnováze.
• Miluji život, dávám z vnitřní hojnosti, jsem starostlivý, smyslný a kreativní.
• Podporuji druhé lidi a pečuji o ně. Upřednostňuji harmonii a řád.
• Jsem tvořivý. Jsem plodný.

4 - Císař - Afirmace:

• Těší mě inspirovat druhé.
• S chutí začínám nové projekty.
• Jsem zodpovědnou tvořivou bytostí.
• Jsem silný a nasazuji svou sílu k blahu celku, mám vědomí odpovědnosti, tolerance a úcty k životu.
• Jsem vůdčí osobnost, vyžadující respekt, když chci pomáhat druhým.
• Sloužím společnosti

5 - Papež - Afirmace: • Inspirují mě situace, ve kterých mohu druhé něčemu naučit nebo ze kterých mohu vyjít poučen.
• Vytvářím hodnoty v rodinném i profesionálním životě.
• Dávám se vést vnitřním vedením a pln lásky k lidem uplatňuji ve světě vyšší pravdu.
• Využívám životní moudrosti, jsem rozvážný a schopný poradit druhým.

 

 

6 - Zamilovaný - .
Afirmace:

• Miluji se, spojuji se v lásce s jiným člověkem, spojuji protiklady a činím vlastní rozhodnutí týkající se srdce.
• Mám nadání komunikovat s lidmi.
• Uvědomuji si své citové potřeby a přání.
• Jsem citlivá bytost, potřebuji lásku, se všemi vycházím a učím se být rozhodný.

7 - Vůz - Afirmace: • Opouštím staré, jdu svou vlastní cestou, spojuji různé síly a vyrovnávám se s životem a výzvami.
• Přijímám zodpovědnost za vše, co zapříčiním.
• Uskutečňuji vše téměř bez úsilí a s úspěchem.
• Těší mě střídat období aktivity a klidu.
• Mám dostatek sil zvítězit nad sebou samým a vybrat si životní cíl.
• Mám odvahu, překonávám své hranice.

8 - Spravedlnost -
Afirmace:

Jsem vyrovnaná bytost schopná nadhledu i v těžkých situacích a dokážu se vyvarovat osobní zaujatosti.

• Dívám se z obou stran, uvádím různé síly do rovnováhy, rozhoduji věcně a posuzuji spravedlivě a tolerantně.
• Jsem vyrovnanou bytostí.
• V těžkých situacích stojím při sobě.
• Ctím své slovo a své závazky.
• Dám vše ve svém životě do pořádku.
• Udržuji svůj život v pořádku.

9 - Poustevník -
Afirmace:

• Uvědomuji si sám sebe, nacházím v sobě světlo,jdu svou cestou a učím se ze svých životních zkušeností.
• Těší mě ukončit a rozhřešit vše, co je třeba.

• Cítím vše, co má hlubší význam a smysl.
• Světské požitky jdou mimo mě. Jsem hledající.

.

10 - Kolo štěstěny -
Afirmace:

Mám dostatek sil k překonávání životních překážek a schopnost dojít klidu a životního nadhledu.

• Umím se zapojit do kosmických sil, mám kladný vztah k proměnlivým událostem života i ke změnám a využívám své šance.
• Přitahuji úspěch.
• Období změn se snadno přizpůsobuji.

 

 

11 - Síla -
Afirmace:

• Stavím se kladně k animální stránce a čerpám z ní sílu a radost ze života.
• Těší mě projevovat svou energii, vitalitu a nadšení ve všem, co dělám.
• Jsem jedinečnou bytostí plnou osobní síly.
• Mé nitro oplývá tvůrčí energií.
• Jsem bytost, která je schopná s odvahou a odhodlaností překonávat životní překážky a dosáhnout klidu a nadhledu.
• Mám sílu říci ne.

12 - Viselec -.
Afirmace:

Zaujímám ten správný životní postoj a jsem schopen za to něco obětovat.

• Oprošťuji se, pozoruji svět z jiného hlediska, regeneruji a získávám nový pohled na věc.
• Těší mne objevovat co nejvíce pohledů na věc
•  Zaujímám ten správný životní postoj a jsem schopen se za něco obětovat.

 

13 - Smrt -
Afirmace:

 Mám schopnost nepropadat nudě a stereotypu. Vše nové mě přitahuje a obohacuje.

• Akceptuji utrpení, nejistotu a stále nové odchody jako součást života, zbavuji se všeho, co je nepřátelské k životu a získávám tak nový život.
• Mám radost, že postupuji vpřed a stále více se přibližuji původnímu určení.
• Dávám volnost lidem a všemu, na čem lpím, s láskou a pokorou.
• Smíření s minulostí rozšiřuje vědomí a pozvedá cit.

 

14 - Mírnost -
Afirmace:

Jsem bytost jemná a citlivá, schopná najít si ten správný životní směr. Raduji se když mohu druhé obdarovat svou mírumilovností.

• Uvádím síly různé síly do nového vzájemného vztahu a snažím se najít svou míru.
• Jsem tvořivou a celistvou bytostí.
• Ženský princip v mém nitru je v souladu s principem mužským.
• Rovnováha a celistvost mi umožňuje projevovat plně své pravé JÁ.
• Naplňuje mě harmonie, neboť láskyplně přijímám své světlé i tmavé stránky.

15 - Ďábel 
Afirmace: Mám schopnost úspěšně podnikat a dobře se materiálně zabezpečit. Jsem bytost smyslná a vášnivá. Mám dostatek sil udržet na uzdě případnou výbušnost a podrážděnost.

• Přijímám takzvané zlo, učím se s těmito silami zacházet a konstruktivně uplatňovat sílu, která je v nich vázána.
• I v problematických chvílích si udržím smysl pro humor.
• Má smyslnost mi přináší radost.
• Jsem vitální radostnou bytostí, která si ví se vším rady.
• Ať jsou mé problémy skutečné nebo smyšlené, vyřeším je v klidu a s nadhledem.
• Mám schopnost úspěšně podnikat a dobře se materiálně zabezpečit.

16 - Věž -.
Afirmace:

 Dokážu si položit životní laťku do rozumné výšky a najít pevnou půdu pod nohama. Životní zkoušky obohacují mé nitro.

• Jsem ochoten k přeměně, takže sestoupím ze své „věže" ctižádosti, iluzí a obav.
• Cítím odhodlání naplnit svou pravou podstatu.
• Mám schopnost uzdravovat sebe sama a obnovovat svou sílu.
• Nelpím na svých představách o sobě.
• Akceptuji skutečnost, využívám to, co bylo osvobozeno.

17 - Hvězda -
Afirmace:

 Mám schopnost vidět budoucnost v dobrém světle, dát lidem naději, lásku a pocit štěstí. Co víc si mohu přát.

• Mám důvěru ve vyšší moudrost, čerpám z vnitřních hlubin a nechávám svítit svou „hvězdu".
• Vážím si toho, kdo jsem.
• Mám dar rozpoznat, co může lidem v budoucnosti přinést užitek.
• Mám schopnost vidět budoucnost v dobrém světle, dát lidem naději, lásku a pocit štěstí.

18 - Měsíc -
Afirmace:

Lpím na minulosti, ale v inspiraci nacházím svou sílu a chuť do života. Vše tajemné mě přitahuje a toužím po poznání

• Vstupuji do světa obrazů, vyrovnávám se se svými obavami.
• Těší mě dělat důležitá rozhodnutí.
• Na vztazích si vážím upřímnosti a poctivosti.
• Přitahují mě tajemná místa v nitru mém i ostatních.
• Rozhodnu-li se, mám moc změnit skutečnost.
• V inspiraci nacházím svou sílu a chuť do života. Vše tajemné mě přitahuje a toužím po poznání.

19 - Slunce -
Afirmace:

Mám jasný životní cíl, umím spolupracovat s druhými, šířím kolem sebe radost, světlo a lásku.

• Vyzařuji ze svého středu, jsem pln slunce a radosti ze života.
• Umím pracovat v týmu.
• Mám radost, když mohu s někým spolupracovat.

 

20 - Soud - Afirmace:

 Jsem bytost která je schopná soudně nahlížet na životní situace a objektivně je zhodnotit. Nespravedlnost trestám a dobré odměňuji.

• Řídím se voláním svého já po nové orientaci, povznáším se z toho, co mne omezuje a probouzím se k vyššímu uvědomění.
• Veškeré dění kolem sebe pozoruji objektivně.
• Cítím zdroj tvořivosti ve svém nitru, jehož mohu využívat ve své rodině i profesi.

 

 

21 - Svět - Afirmace:

Svět mi leží u nohou a jenom na mě záleží co si z něho vezmu

• Žiji v souladu s kosmickými silami, uplatňuji se ve světě a jsem pružný a lehký.
• Těší mě objevovat vše nepoznané.
• Cestování je pro mě inspirací.
• Svět mi leží u nohou a záleží na mě, co si z něho vezmu.
• Přijímám zodpovědnost za svůj svět.